Замисли дека твојата е-продавница е како физичка продавница: уредена е убаво, има одлични производи и секојдневно привлекува посетители. Но, што ако тие посетители само разгледуваат, а не купуваат?
Затоа постојат специјализирани модули и алатки кои можат да ти помогнат да ги разбереш и да ги поттикнеш твоите купувачи, со што ќе ја зголемиш продажбата. Овие модули не само што собираат податоци, туку и ти даваат моќни увиди за тоа како да го подобриш искуството на купување.
Модули за анализа на однесување: Зошто твоите купувачи се премислуваат?
Првиот чекор во зголемување на продажбата е да разбереш како твоите посетители се движат низ страницата. Токму затоа, алатките како Google Analytics 4 (GA4) се поврзуваат со вашата веб страна преку Vendor платформата.
Google Analytics 4 (GA4)
Оваа алатка ти овозможува детална анализа за тоа кои производи се најгледани, кои страници имаат најголем bounce rate (брзина на напуштање) и како купувачите навистина се однесуваат. Со овие податоци можеш да ја откриеш слабата точка – дали е дизајнот, цената или процесот на плаќање
Намали ги препреките до продажбата
Долгите и сложени процеси на плаќање се една од главните причини за падот на продажбата. Затоа, важно е да имаш модул што го прави процесот брз и едноставен.
Модули за брзо плаќање
Овозможи плаќање со еден клик преку доверливи платформи. Колку е полесно за корисникот, толку е поголема шансата за купување.
Multi-Currency Checkout
Ако продаваш на меѓународни пазари, овозможи плаќање во повеќе валути.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article