Што ако немаш бренд идентитет?



Ако немате дефиниран бренд идентитет, тоа не значи дека не можете да започнете со изградба на вашата е-продавница, но ќе треба да се фокусирате на тоа да го изградите од нула. Бренд идентитетот е основа за тоа како ќе комуницирате со вашите клиенти и како тие ќе ве доживуваат. Еве неколку чекори што можете да ги преземете за да го развиете вашето бренд изразување, дури и ако сè уште не сте го дефинирале целосно.



Размислете за основната цел на вашиот бизнис

Почнете со дефинирање на целта на вашиот бизнис. Што сакате да постигнете со вашата е-продавница? Дали продавате уникатни производи, нудите лесен начин на купување или се залагате за еколошки одговорни производи

Одредете ја вашата целна публика

Дури и без брендинг, треба да знаете кој ќе биде вашиот идеален клиент. Нема да може да ги одберете боите, логото или стилот на комуникација без да знаете за кого ги правите овие одлуки.

Развивање на основна визуелна стратегија

Еве неколку начини како можете да започнете со изградбата на вашиот бренд идентитет дури и без големо искуство:


  1. Избор на боја: Дури и ако немате сложен план за бренд идентиитет, започнете со избирање на една или две бои кои најмногу ја рефлектираат вашата продавница.


  1. Избор на фонт: Одберете еден фонт за наслови и еден за поднаслови.


  1. Лого: Логото може да биде едноставен текст со вашето име или име на производот во специфичен стил, ако немате ресурси за сложен дизајн.


Постепено дефинирање на бренд идентитетот

Бренд идентитетот не мора да биде совршен веднаш, но треба да го градите со време.

 

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article