Како да поставиш основен брендинг на твојата е-продавница

 


Брендингот е основа за успехот на вашата е-продавница. Тој создава препознатливост, доверба и лојалност кај вашите клиенти. Во овој прирачник ќе ве водиме низ чекорите за поставување основен брендинг што ќе ја зацврсти позицијата на вашиот бизнис.

 

Дефинирање на идентитетот на брендот


Мисијата – зошто постоиме?

Секој бизнис има своја причина за постоење, нешто што го прави посебен. Вашата мисија е таа искра, вашата „зошто“ – основата на вашата приказна. Таа не е само зборови на хартија, туку ветување кое го давате на светот. Замислете дека сте создадени да го направите животот на вашите клиенти полесен, поубав или позначаен.


Вредностите – што не води?

Замислете ги вредностите како компас на вашиот бренд – тие ве водат низ секоја одлука. Што е најважно за вас? Можеби тоа е квалитетот на вашите производи, транспарентноста во начинот на работа или блискоста со клиентите.

Ако сте модна продавница, можеби вашите вредности се индивидуалност и автентичност. Вие верувате дека секој човек заслужува облека што го отсликува нивниот стил. Вашите вредности велат: „Ние креираме за луѓе кои не се плашат да бидат свои.“


Целната публика – кому му се обраќаме?

Замислете дека седите на кафе и разговарате со вашиот идеален клиент. Каква личност е таа? Што ја прави да се насмее, што ја загрижува? Вашата целна публика е вашата „публика“, луѓето со кои сакате да разговарате преку вашиот бренд.

На пример, ако продавате производи за млади мајки, вашата публика е личност што бара удобност, практичност и безбедност за своите деца. Ќе зборувате со нежен, но информиран тон, нагласувајќи ја сигурноста на вашите производи.

 

Дизајнирање на уникатно лого

Логото треба да биде едноставно, впечатливо и лесно запомливо.

Логото е како лицето на вашиот бренд – првото нешто што клиентите ќе го забележат и најважниот визуелен знак што ќе ги потсети на вас секојпат кога ќе го видат. Замислете дека вашиот бизнис има можност да каже само една работа за себе, но без зборови – тоа е логото.

Логото треба да биде едноставно, затоа што во таа едноставност лежи неговата сила. Кога луѓето ќе го погледнат, веднаш треба да ги разбуди вистинските асоцијации.

Важно е логото да биде ваше. Не копирајте, туку инспирирајте се. Бидете сигурни дека кога вашите клиенти ќе го видат, ќе си помислат: „Да, тоа е брендот што го сакам.“ 


Избор на палета на бои

Боите што ќе ги изберете за вашиот бренд се како прв впечаток на една средба. Замислете ги како атмосферата што сакате да ја создадете – дали сакате да бидете енергични, доверливи или смирени? Основните бои ќе ја дефинираат вашата главна порака, акцентните ќе го насочуваат вниманието на важни елементи, а неутралните ќе обезбедат баланс.


Одредување на типографија

Типографијата е гласот на вашиот бренд во пишана форма. Замислете ја како начин на кој ќе ги кажете вашите зборови – дали ќе биде сериозно, опуштено или модерно? Примарниот фонт е лицето на насловите – јасен, впечатлив и елегантен. Секундарниот фонт е за поднаслови и текстови, помалку доминантен, но лесно читлив.


Развивање на јасна порака

Слоганот е малку зборови со голема моќ. Тој е како краток потпис на вашиот бренд, нешто што луѓето ќе го паметат. Покрај слоганот, важно е да го одредите тонот на комуникација. Дали сакате вашите клиенти да ве доживуваат како формални и професионални, пријателски и достапни, или инспиративни и мотивирачки?


Конзистентен визуелен стил

Вашиот бренд треба да има унифициран изглед. Сликите што ги користите треба да бидат висококвалитетни и да ја раскажуваат истата приказна како и вашиот бренд. Ако вашиот бизнис промовира луксуз, изберете стилски, минималистички фотографии. Ако нудите забавни и живописни производи, вашите слики треба да бидат полни со бои и движење.

Графичките елементи, како иконите или линиите, треба да бидат едноставни и унифицирани. Дизајнот на страницата, пак, треба да биде чист, организиран и лесен за навигација, со јасна хиерархија што ги води клиентите директно до она што го бараат.

 

Интегрирање на брендот во е-продавницата

Почетната (Home) страницата е вашиот „излог “ – таму клиентите ја добиваат првата слика за вашиот бренд. Логото, палетата на бои и слоганот треба веднаш да бидат видливи, како добредојде што кажува „Ова е нашиот свет.“

Описите на производите треба да бидат јасни и конзистентни, користејќи го тонот што го одредивте. Копчињата за акција, како „Додај во кошничка“ или „Купи сега,“ треба да бидат во акцентната боја за веднаш да го привлечат вниманието.


Креирање присуство на социјалните мрежи

Вашиот визуелен и тонски стил треба да биде ист на сите ваши профили на социјалните мрежи. Логото, боите и типографијата треба да бидат присутни во секоја објава. Вашата содржина треба да ја рефлектира мисијата на вашиот бренд, било тоа да е инспиративна порака, корисен совет или нов производ.


Тестирање и подобрување

Ниту еден дизајн не е совршен од првиот обид. Побарајте мислења од вашите корисници – тие најдобро ќе ви кажат што функционира, а што треба да се подобри. Малите промени, како подобрување на текстовите или бојата на копчињата, може драстично да ја подобрат корисничката искуство. Брендот е процес што расте и се развива заедно со вашата публика.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article