Што да содржи почетната страница на твојата е-продавница



Почетната страница на твојата е-продавница е клучна за создавање прв впечаток на твоите посетители. Таа треба да биде добро организирана и лесна за навигација, да ги привлече посетителите и да ги мотивира да ги разгледуваат вашите производи. Ова е водич за тоа што треба да вклучува почетната страница на вашата е-продавница, базирано на најдобрите практики и стратегии.


  1. Логото и навигација

Логото: Логото на вашиот бренд треба да биде на видно место, најчесто на горниот лев агол, за да се креира препознатливост на вашиот бизнис.


  1. Менување на менија

Навигацијата треба да биде јасна и едноставна, така што посетителите лесно ќе можат да најдат производи, категории, понуди, и други важни страници (на пример, За нас, Контакт, Политика за враќање, итн.).


  1. Трака за пребарување

Постави трака за пребарување на врвот на страницата за да им овозможиш на посетителите да ги најдат производите што ги бараат брзо. Ова треба да биде јасно видливо и лесно за користење.


  1. Слајдер

Слајдер е визуелен елемент на веб-страница кој овозможува прикажување на серија слики или информации кои се менуваат автоматски или со кликови од корисникот.


  1. Банер

Користи голем визуелен банер за да ги привлечеш посетителите. Овој банер може да содржи важни информации, како нови промоции, сезонски попусти, или најпродавани производи.


  1. CTA (Call to Action):

Додај јасен повик на акција, како на пример "Купи сега", "Погледни понуда" или "Научи повеќе".


  1. Попуст и промоции

Истакнете актуелни попусти и понуди на почетната страница. Ова може да биде попуст за нови корисници, бесплатна испорака, или други сезонски промоции.


  1. Кодови за попуст

Прикажи промо кодови за попуст кои ги охрабруваат посетителите да купуваат повеќе.


  1. Најпродавани или препорачани производи

Прикажете ги најпопуларните или најпродаваните производи на почетната страница. Тоа може да го охрабри новите посетители да купат производи што другите ги сакале.


  1. Препорачани производи

Ако имате производи што сакате да ги истакнете (нови производи, ексклузивни понуди), прикажете ги на почетната страница.


  1. Преглед на нови или пристигнати производи

Прикажете ги најновите производи во твојата продавница на почетната страница. Посетителите сакаат да видат што е ново и актуелно.

  1. Категории на производи

Разделете ги вашите производи во јасни категории, како што се "Женска облека", "Мужска облека", "Деца", "Обувки", и слично. Лесно достапните категории ќе ги олеснат посетителите да ја најдат она што го бараат.


  1. Избор на категории

Избери категории кои ќе ги истакнете на почетната страница, така што посетителите брзо ќе можат да се упатат во тоа што ги интересира.


  1. Поддршка за корисници и контакт

Обезбеди лесно достапни линкови за контакт со вашата е-продавница, како што се електронска пошта, телефонски број, или live chat.


  1. Интеграција со социјални мрежи

Поставете икони за вашите профили на социјалните мрежи, како што се Facebook, Instagram, и Twitter, за да ги поттикнете посетителите да ве следат.


  1. Споделување на производи

 Овозможете лесно споделување на производите на социјалните мрежи, што ќе ја зголеми видливоста на вашата продавница.


  1. Футер 

Во долниот дел од страницата (footer) додајте линкови до важни страници како што се Политика на приватност, Услови за користење, ЧПП, и Политика на испорака.


  1. Понуди и новини

Можете да додавате линкови до најновите понуди, блогови или нови пристигнувања, што ќе ја одржи страницата динамична.

 

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article