Во платформата Вендор, концептот на нарачка преставува основен елеменет на продажниот процес, кој овозможува купувачите да одберат производ и да го купат истиот. Нарачка опфаќа цел процел, од моментот кога клиентот ја поставува својата нарачка, па се до моментот на испорака.
Што претставува Нарачка?
Нарачката содржи различити податоци кои се важни за извршување на истата како што се:
Нарачка бр. (број на нарачка) – уникатен идентификатор за секоја нарачка, што овозможува лесно следење и управување.
Име и презиме на клиентот – лични податоци на клиентот кој ја поставил нарачката.
Датум на нарачка – времето кога е направена нарачката.
Статус на нарачката – покажува каде се наоѓа нарачката (на пример, "во процес", "испрaтено", "доставено", итн.).
Цена на нарачката – вкупната цена на производите или услугите вклучени во нарачката.
Акции – можност да се избрише или погледне нарачката.
Процес на креирање на нарачка
Клиенот оди на официјална веб-страна на продавницата и селектира продукт кој сака да го купи.Односно го додава во кошничка и преминува во следната фаза на нарачката кога се пополнуваат сите потребни информации за клиентот:
Информации за клиентот:
Презиме и име: Пример, "X Y".
Адреса за испорака: Адресата каде што треба да се достави производот, како "Михајло Пупин, 1000 Скопје".
Број на телефон и е-mail адреса: Кои се потребни за контактирање и потврда на нарачката. Детали на нарачката
Кошничка: Во примерот е даден производот "Фустан" со количина од 1 парче по цена од 800 MKD.
Износ на нарачката: Покажува вкупната цена, која е вклучувајќи ДДВ (МКД 677.97 без ДДВ и 122.03 MKD за ДДВ).
Избор на метод на плаќање:
Плаќање при испорака: Ова значи дека клиентот ќе го плати производот кога ќе го добие (Cash on delivery).
Плаќање со картичка : Каде што се отвара нов прозорец и се внесуваат сите потребни информации за картичката.
Прифаќање на условите и договорот: Купувачот мора да потврди дека ги прифаќа условите на веб-страницата.
Како функционира системот за нарачки во Vendor платформа?
Избор на производи
Клиентот го избира продуктот што сака да го купи и го додава во кошничката.
Потврда на адреса и податоци
Клиентот ги пополнува сите потребни податоци како што се име, адреса, контакт информации и метод на плаќање.
Поставување на нарачката
По потврдата на информациите, клиентот ги верификува деталите и ја потврдува нарачката.
Обработка и статус на нарачката
Откако нарачката ќе биде потврдена, системот ја поставува „во процес“, што значи дека се обработува. Кога производот ќе биде испратен, статусот може да се смени во „испрaтено“ или „доставено“.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article